Gölgeye Övgü

kara_walker_11

İstanbul Modern’in süreli sergi açılışlarını asla kaçırmıyorum. Bu ay değişecek olan süreli sergi davetiyesinin ne zaman geleceğini beklerken bugün bana ulaştı.  Bu sefer konu geleneksel gölge tiyatrosunun 20. yy başlarındaki sinema ve günümüz çağdaş sanatı üzerindeki etkileri.

Davetiyede çağdaş bir Afro-American sanatçı olan  Kara Walker’ın bir çalışması yer alıyor. Ben kendisinin beğendiğim bir başka çalışmasını post ettim.

Eminim ki bu sergi de diğerleri kadar başarılı bir sergi olacak. Gidiniz, geziniz, görünüz diyorum:)

Gölgeye Övgü” üzerine 4 yorum

  1. İstanbul Moderne ne zaman gitmeyi düşünsem bir engelle karşılaştım. Kara Walkerın çalışmasını ilk defa gördüm çok ilginç bir çalışma.

Bir Cevap Yazın

