Issız Adam’cılar bu gece Babylon’da

naim_dilmener

Kasım ayında Issız Adam’ı izleyip o muhteşem şarkıları tekrar hatırladıktan sonra organize edeceğim doğum günü için fellik fellik şarkıları dinleyip eğlenebileceğimiz mekan aramıştım. Yine çok güzel bir gece oldu ama malesef “aradığım” mekanı bulamamıştım:(

Benim gibi düşünenler için bu gece kaçırılmayacak bir fırsat:) Babylon’da Naim Dilmener’in sunacağı en güzel eski Türkçe pop şarklarının gelen herkesi hoppidi hoppidi eğlendireceğinden eminim. Ajda Pekkan’a hayran olmayan kimse tanımıyorum, tanımak da istemiyorum ve en çok da onun şarkılarını dinlemek için sabırsızlanıyorum:) 

Naim Dilmener’in hemen öncesinde pozitif insan sevgili Sarp Dakni de  setin başında olacakmış. Herkese şimdiden iyi eğlencelerrr:)

Issız Adam’cılar bu gece Babylon’da” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

