Toros Amcam

Kendimi bildim bileli hep hayatımda oldu. Mesafelerle doğru orantılı olarak küçükken hayatımda daha fazla, büyüdükçe daha az. Kendimi bilmediğim zamanlarda da hep anlatılanlarda ve benim kırmızı tulumlu fotoğraflarımda vardı.

Hastalandığında kardeşim MSN’de hastalığının evrelerini anlattığında dinlerken içim burkulur kötü birşey söyleyeceğinden çok korkardım. Gözümle de görmediğim için hiç kabul etmedim sanırım hasta olduğunu. Bir sene önce Avustralya’ya gittiğimde gördüğüm hali gözümün önünde hep. Belki de onu böyle hatırlamam daha iyidir kimbilir.

Ölüm hayatımıza ne kadar sık girse de her seferinde yeni bir acı veriyor. Türkiye’de son yıllarda çok yakınlarımızı kaybettik. Avustralya’dan gelenler tabloda sık sık sevdiklerimizin eksildiğini gördü ama orada tablomuz hep tamdı. Her gidişimde aynı ekip aynı hayatlarına devam ediyordu. Tablonun en ortalarında duran ve amacı etrafındakileri neşelendirmek ve güldürmek olan Barbaros Amcam’a (benim Toros Amcam’a) Alla’htan rahmet diliyorum..

Toros Amcam” üzerine 5 yorum

  1. Sevgili Burcu,

    Senin de dediğin gibi ölüm ne sıklıkla gelirse gelsin hep acı verici. Her ölüm erken ölümdür derler.. Başın sağolsun demekten öte birşey yapamıyorum ne yazık ki. Mekanı cennet olsun, geride kalanlara ise bol sabır 😦

  2. Allah rahmetini esirgemesin, mekanını cennet eylesin.Başınız sağolsun.Herkesin hayatında böyle tatlı insanlar vardır.Herkes O’na dönecek birgün, yani gönderildiğimiz yere.Şimdiye kadar Hakk’ın rahmetinden nasibini bolca almış ve kıyamet gününü bekleyen her ruh orada, umarım Hakk’ın izniyle cümle alem cennette Hakk’ın sevgisiyle tutuşur.Selametle kal.

Bir Cevap Yazın

