Skullcandy’e Ba-yıl-dım

17022009039

Başta Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri olmak üzere Türkiye’de snowboard ile ilgilenenlerin yakinen tanıdığı ve alışveriş ettiği arkadaşım Hakan Berberler ve Kaan Berberler Brothers dünyada çok tercih edilen kulaklık markası Skullcandy‘i Türkiye’ye getirdiler. Kulaklıklar hem görsel hem de ses kalitesi anlamında müthiş. Ses kalitesi konusunda bir eksper olmasam da kendime göre az çok bir kulak zevkimin olduğunu düşündüğümden böyle ahkam kesebiliyorum:)

Çok kısa Skullcandy’den bahsedeyim. 2003 yılından bu yana kulaklık vb ürünleri ile daha çok snowboardcuların ve extrem sporlarla ilgilenenlerin tercih ettiği bir marka iken daha sonraları şık tasarımları ve Emporio Armani gibi markalarla da işbirliği yapmasıyla daha geniş bir kitleye ulaşmayı başarmış. 2008 yılında beşinci yaşı şerefine de rengarenk ve çarpıcı ürünler piyasaya sunmuşlar.

Türkiye’de Skullcandy’ler Beymen, Sport Point, Darty, Beyoğlu’ndaki Lazy Butik ve ve Galatasaray lisesinin arasında bulunan Freedom Sports  gibi snowboard ve kaykay malezemeleri satan mağazalarda bulunabiliyor. Fiyatları 50 TL ile 170 TL arasında değişiyor.

Ses kalitesi ve tasarımı anlamında muhteşem olduklarını tekrar etsem abartmış olmam sanırım:)

Alalım renklenelim şenlenelim:) dup tıs dup tıs dup tıs

170220090331

Skullcandy’e Ba-yıl-dım” üzerine 13 yorum

  1. Aslında diğer markalarla kyaslayınca çok pahallı değil.
    Çok şık cidden Dilek’cim sana göre taşlısı maşlısı da var:)

  2. snowboard a 70 yaşına bile gelsem başlayacağım. Çünkü o benim kaderim 🙂

    Fiyatları pahalı değil orta halli çin malı bir kulaklık bile 30 lira kadar fiyat ediyor.

  3. ben giriş modelini kullanıyorum o bile harika, özellikle dahili anfisi olmamasına ragmen bass kalitesi çok iyi… snowboard yaparken boynuma asıyorum o bile yetiyor açık hava müzik yayını varmışcasına kayıyorum..

  4. Wesc de iyi ama bence skullcandynin yanına yaklaşamaz tasarım konusunda. Skullcandy bildiğim kadarıyla extreme spor yapanlar arasında bir numralı marka

    1. Ben de Skullcandy’i çok beğeniyorum. Dediğin gibi extreme spor yapanların en çok tercih ettiği marka.

  5. ben 4 5 yıldır pro muıkle ılgılenen ve muzık yapımcılıgı yapmaktayım scalceny ıle 2008 yılında tanıstım ve sanırım henus yenı bı fırma olmasına ragmen cok basarılı buldum 25 yasında tanıstıgım scalcendy ıle cok uzun surmedı beraberlıgımızılk kulaklıgım ı kendı kendıne krıldıgını gorunce cok buyuk husrana ugradım ve bır sure sora dayanamayıp belkı uretım hatalıdır dıye bır adet daha aldım ama ne yazıkkı onunda ıpod uma takılan o kucuk jak gırısının kenarındakı kablo ezılmeden dolayı ıletısımı kestı ve oda kırılmamasına ragmen ortalama 40 50 kere tamır gordu her seferınde olucak bu dedıgım halde olmadı degıstırılen butun kablolarda ses kayıplarıdahada buyudu ben sonra onu bır kenara kaldırıp sony phılıps senheızer denon ve yamaha kulaklıklar edındım su an yenı ve cok kalıtelı markalar pesındeyım cunku bunlar bence daha henız olmuş ve bıtmıs basarılı ısler degıl..herzaman daha ıyısı olacak ama su an sony mdr v 150 kullanıyorum fıyat olarak scallcendy den 3 kat daha ucuz bır yerıne 3 tn alabılıyosunuz sony den ama marka basarılı ses cok harıka dayanıklılık muthiş ve fıyat gercekten bunlara cok az yanı bu kalıtede bır kulaklık almak ıcın 750 lırada verdıgımı hatırlıyorum ama yazıkkı onlarda zamanla ya kablo yada plastıc aksanları kırılarak mahfoluyolar bn tabıykı sony bu ıste dunya lıderı degıl bunu savunmuyorum sıze mutlaka daha ıyılerı olucaktır ve var zaten .ama su bır gercekkı tr de ınsanlarında kalıtelı ve ıyı urunlerı kullanmaya ıhtıyacı var ve cok fazlasıyla hak edıyolar bu yuzden ben su an butce ve kalıte olarak sız degerlı paylasımcılara sony ı onerıyorum.sonucta belkıde bu bahsettıgımız markaların yurtdısında satılan urunlerı gercekten cok kalıtelı ve chına malı degıldır ama ben su anakadar belkı 60 70 tn kulaklık sahıbı olmus bırı olarak belkı 3 5 adet markanın chına malı olmaıdıgını gordum gerısı ınanın bana ya orjınal degıl yada orjınalse cok kalıtesız.yanıo scalcendylerın altına bakın madeın chına yazmıyorsa en sıze begendıgıız kadar kulaklıgı hedıye edecegım:)
    bu su ana kadar gordugum kulaklıklar ıcınde sony nın urunu hem fıyat olarak bu hakl a cok daha fazla hıtap edıyo ve kalıte olarak dunya standartlarında ve kutunun arkasında taıwan hong hong yazıyo yanı bunlar cok kalıtelı urunler ravenloftred@hotmail.comherkeze kalıtelı muzık dolu gunler…

Bir Cevap Yazın

