Gölgesizler

golgesizler_afis

Ümit Ünal ile şahsen tanışmadan önce Anlat İstanbul filmi sayesinde tanışmıştım. Bitirme tezimi Pamuk Prenses masalının postmodern uyarlaması üzerinde yapmayı düşünüp Alice Harikalar  Diyarı ve Odyssey üzerinde karar kılmıştım. Tabii o dönemde masallara ve günümüze uyarlanması konusuna fena takmıştım. Anlat İstanbul tam da bunun üzerine geldi. Filme bayıldım, Ümit Ünal’a saygı duydum. Daha sonra kendisiyle Nokia Nseries Kısa Film Yarışması dolayısıyla 2  yıl çalışma fırsatımız oldu. Sessiz, sakin, çok şeker ve çok sıcak bir insan. Tanıdıktan sonra daha çok sevdim:)

Gölgesizler filminden de tam bir sene önce bahsetmişti. Yine Nokia Nseries Kısa Film Yarışması vesilesiyle biraraya geldiğimizde Hasan Ali Toptaş ‘ı ne kadar beğendiğini ve kitabını senaryolaştırdığını anlatmıştı. Bir sene sonra Gölgesizler filminin afişlerini görünce çok heyecanlandım ve gösterime girer girmez gitmeye blogumdan da arkadaşlarıma duyurmaya karar verdim:)

Filmin oyuncu kadrosu Altan Erkekli ve Selçuk Yöntem gibi beğenerek takip ettiğimiz pek çok sanatçıdan oluşuyor. Filmin müzikleri de Candan Erçetin’e aitmiş bu arada. Sevdiğim bir yönetmenin ve sanatçıların emek verdiği bir filmi izlemek çok keyifli olacak:)

Keyifli seyirler dilerim…

Bir Cevap Yazın

