Let’s dance!

zeyneptanbay

Henüz Zeynep Tanbay ‘ı canlı olarak izleme fırsatı bulamadım ama İZ TV ‘de yayınlanan belgeselini sıkılmadan tekrar tekrar izledim. Öncelikle dansa olan tutkusu ve gösterdiği azim beni kendisine hayran bıraktı. Bale geçmişinin verdiği estetik duruşunu hayat görüşüyle birleştirip ortaya koyduğu performans gerçekten büyüleyici. Müzik, koreografi, kostüm ve özellikle Kemal Yiğitcan’ın imzasını taşıyan ışık tasarımı müthiş.

Zeynep Tanbay şimdilerde Akbank ‘ın desteğiyle ZTDP (Zeynep Tanbay Dans Projesi) adı altında kurduğu dans okuluyla tecrübelerini diğer dansçılarla paylaşmaya devam ediyor.

Yazımı yazmadan hemen önce yakınlarda bir gösterileri olup olmadığını sormak için aradım ama malesef yakın zamanda yokmuş:( Geçtiğimiz yıldan bu yana herhangi bir gösterisini yakalamayı başaramadım:(

Merakla bekliyorum…

PS: Vakti zamanında ofiste Serpil’in bilgisayarından yükselen müziğe dayanamayıp lirik dansımı yaptığımda ofisçe pek eğlenmiş ve şirket blogumuza konu olmuştum:) Benim dansım büyülemez belki ama güldürdüğü kesin:)

Let’s dance!” üzerine 2 yorum

  1. Ben Zeynep Tanbay’ı geçen sene ilk defa izledim ve gerçekten büyüleyiciydi. Programını duyarsan bana da haber ver! 🙂

Bir Cevap Yazın

