Pizzanın adresi belli, haftada en az bir gün gitmeli:)

theuppercrust

Bu aralar Beşiktaş – Ortaköy taraflarına çok takıldığımdan mıdır bilmem yine Beşiktaş’ta yeni keşfettiğim müthiş bir pizzacıyı takdim etmek istiyorum.

Tadaaa vee karşınızdaaa The Upper Crust Pizzeria (alkış kıyamet kopar şak şak şak şak).

Öğle tatilinde sevgili arkadaşım Dilek‘le birlikte Beşiktaş’a gittik. Ufak bir işimiz vardı. O sırada da ne yesek diye etrafımıza bakınırken bu şirin pizzacıyı gördüm ve içeriye daldık. 8-10 kişilik butik bir pizzacı burası. Çeşit çeşit incecik hamurdan nefis pizzaların arasında seçim yapmakta oldukça zorlandık. Gitmek isteyenlere (ki mutlaka gidilmeli) tavsiyemiz Pesto Soslu Pizza. Tek kelimeyle enfes! Menüye şuradan ulaşabilirsiniz.

Kararınızı verdikten sonra pizzanın hazırlanıp masanıza gelmesi 12 dakika sürüyor – fena değil. Biz beklerken bir yandan yan masanın pizzaları gözümüzün önünden geçiyordu. İçimizi çekerek bakarken Dilek bizi kastederek “Aç insanlar” dedi. Yan masadakilerden biri de onlara dediğimizi sandı:) Neyse ki durumu buraya gelen herkes aç diyerek durumu toparladık:) Bizim bu halimizi gören çalışanlardan birisi bize günün pizzasından birer dilim ikram etti. Böylece yan masadakiler aç bakışlarımızdan kurtulmuş oldu:)

Güzel bir haber vereyim, paket servisi de yapıyorlar. Hemen bir menü kaptık.

Mutlaka gidiniz, selamımı zöyleyiniz :p

Pizzanın adresi belli, haftada en az bir gün gitmeli:)” üzerine 3 yorum

  1. Bu haftasonu Upper Crust’i bende denedim. Inanilmaz guzel bir pizza. Kesinlikle cok farkli, standard Margarita da cok guzel, ama bence menu de ki degisik pizzalar inanilmaz. Herseyden once Ricotta diyip Lor peyniri kullanmiyorlar. Amerikan sokaklarinin unlu pizzasi artik Besiktas da….Yazi cok dogru, bu hafta eve servislerini deniycegim.

  2. ben de gecen gun tavsiye uzerine gittim Upper Crust’a. inanilmaz begendim.. arkadas grubu ile 2-3 degisik sepical pizzalarindan denedik. Ozzellikkle BBQ chicken ve pesto soslu pizzasi mukkemmeldi.. herkese tavsiye ederim!!!
    ben de kesin eve servisini deniycem..

Bir Cevap Yazın

