Şeker kokulu Melissa’m sen adamı fetiş yaparsın!

melissa

Renkli gözlükler renkli pabuçlar her yerde. Bir retroluktur gidiyor. Supersunglasses‘ı tanıtmıştım geçtiğimiz haftalarda, şimdi de onu renkli şeker kokulu pabuçlarla tamamlayalım dedim.

Bu yaza en uygun pabuçlar şeker kokulu plastik Melissa‘lar. Brezilya’dan kopup gelen pabuçlar gerçekten şeker gibi kokuyorlar. Öyle ki satıldıkları mağayaza girdiğinizde gözünüz kapalı o reyonu bulabilirsiniz. Plastik olması ayrı bir hava katıyor ve kesinlikle alerji ya da terleme yapmıyor.

Pabuçların diğer özelliği de koleksiyonunu bir kısmının ünlü tasarımcıların elinden çıkması. Her sezon pek çok tasarımcı ile çalışıyor ve kendilerini de yansıttıkları pabuçlar ortaya çıkıyor. Tasarımcılar arasında Campana Brothers, Karim Rashid, Alexandre Herchcovitch, Vivienne Westwood ve Zaha Hadid bulunuyor.

Benim 2009 İlkbahar – Yaz koleksiyonundaki favorim Harajuku modeli. En kısa zamanda benim olacaksınnn:)

Bu tatlı pabuçları Harvey Nichols, Bilstore, Building, Informal (D Marin) ve Naked‘da bulabilirsiniz.

Şeker kokulu Melissa’m sen adamı fetiş yaparsın!” üzerine 2 yorum

  1. Melissa seviyorum seni! Bilstore’u da bu yüzden tabi 😀 ılaşılabilir kıldığı için.. fiyatsal olarak da 😀 Geçen yaz bi sandalet modeli vardı çooook güzeldi ama almak için gittiğimde beyazı kalmamıştı alamamıştım 😦 Şimdi Bağdat Caddesi’nde yeni bir mağaza açacaklar Muji ile beraber. müptelası olunur yani! Nişantaşı’nda halihazırda 2 katlı bi Muji’miz var ama caddeye de yakışır yani! birlikteliklerini bir iki kadeh bir şeyle kutlamak istiyorum 😀

Bir Cevap Yazın

