Ama bunlar çok şeker!

24062009247

Alice ve tenise olan tukumumu bilenler bilir. Konu açıldı mı susmak nedir bilmem. Gördüm mü de böyle hemen resmini çekerim:)

Dün Lazy Butik’teki Cicci Cocco pabuçlara bakmaya gittiğimde bu şirin küpelerle karşılaştım. Mavili tenis raketi şeklindeki küpeye bayıldım. Ucundaki taşlar da harika olmuş. Kulağıma takmasam da kolye olarak düşünülebilir. Hatta altın ya da gümüşü olsa hiç kaçırmazdım. Belki yapacak bir yer bulurum:)

Hemen yanındaki kolye de Alice Harikalar Diyarında’dan. Aynı şekilde kolyesi olsa kaçırmazdım ama malesef yoktu. Belki ilgilenenler vardır diye de paylaşayım dedim.

Ama raket çok şekerdi. Alsam mı yine de acaba:)

Alayım ya alayım:)

Share

Ama bunlar çok şeker!” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

