Şehiriçi tatil programı için adres Suada!

Suada beni büyülüyor bu yüzden her fırsatta “Mutlaka gitmelisiniz” diye herkesin bu güzelliği yaşamasını sağlamaya çalışıyorum. Haftasonu iki günümü Suada’ya ayırdım ve neden ben hiç Suada’yı yazmadım ki diye düşünürken bu yazıya başladım:)

suada_1

Deniz suyundan havuzu, insanı güneşten bunaltmayan rüzgarı, birbirinden güzel restoranlarıyla gerçekten insanı bir günlüğüne İstanbul’dan çok uzaklara götürüyor. Beyaza hastayım bu nedenle her yerin beyaz olması da beni ayrı cezbediyor.

Minicik çantanıza en temel ihtiyaçlarınızı alıp pıt pıt gidebiliyorsunuz. Şehrin ortasında, haftasonu o saatlerde trafik de olmuyor. İstersen Arnavutköy Abrakadabra‘da bir kahvaltı et öyle geç. Hele ki günlerden pazarsa Suada’da akşam 17:30’daki J&B partisine takıl sonra mutlu mesut evinin yolunu tut, gülümseyerek uyu, işine enerjik git. Al işte sana 1 günlük şehiriçi tatil programı 🙂

j&b

J&B Start a Party’den bahsetmişken her seferinde çok eğlendiğimizi belirtmek istiyorum. Perküsyon ustası Erkut Sezer hem popüler şarkılara eşlik ediyor hem de arada şarkı sözleriyle dalga geçerek bizi eğlendirirken güldürüyor 🙂 Kendisini Cumartesi günleri Çeşme Sole Mare’ de izlemek de mümkün.

erkut

Start a Party’ler ile ilgili detaylı bilgi için web sitesini incelemenizi tavsiye ederim 🙂

Haftasonu çektiğim fotolara da buradan ulaşabilirsiniz.

Gidin. Mutlaka gidin. Haftasonu gelse de gitsek diyorum ve J&B’den bir alıntıyla yazımı noktalıyorum: However you start a party please enjoy it responsibly 🙂

Share

Şehiriçi tatil programı için adres Suada!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

