Google: colourful tights, colourful women hosiery vs. vs. ve sonuç :)

Geçen yıl Paris’te George Pompidou civarında bir butikten aldığım rönesans tablosundan uyarlanan külotlu çorabımın eşini benzerini o günden beri arıyorum. Buarada bulmak zaten mümkün değil. Avrupa’da nereye gittiysem aradım ama bulamadım. Aynı butiğe yolum düşmedi, gidenlere anlattım bulamadılar. Sonunda internette buldum ve rahata erdim 🙂 Birebir benimki değil, onun yerini tutanını bulamadım ama çok güzel desenler buldum 🙂 Adres: Celeste Stein!

celeste_stein_famous

Tan majesty ve Vintage serisinden Black Pin Up en favorilerim. Diğerlerine haksızlık etmeden bunlarla birlikte şehir serisinden New York City,  Venedik ve Hollywood‘da muhteşem.

celeste_stein_ny

Benimkine en çok benzeyen ise Spring isimli desen. Son olarak başka bir siteden bulduğum efsane Elvis deseni.

celeste_stein_elvis

Hepsinden birer tane alsan kış geçer. Geçmez mi? 🙂

Share

Bir Cevap Yazın

