Markafoni Eyfel’i evinize getirirse…

Ne olur? Markafoni‘den posta kutuma düşen eposta’yı görünce gözler faltaşı gibi açılılır, evde uygulanacak en uygun yer bulunur, yılbaşı gelince ben de ışıklandırsam mı diye düşünülür. İçimizdeki modifiye kıroluğu ortaya çıkıverir. Güzel değil mi ama.. Haksız mıyım yani? Benim kırmızı duvarıma beyaz bir eyfel pek bir yakışır 🙂 İstiyorum!

eyfel

Ah bir de şirin bir Vespa olsaydı 😦 Tinkerbell ve Vosvos da çok güzel. Şimdi kararsız kaldım işte:)

tinkerbell

Ben bunlara bayılıyorum, indirime de gerek yok dersen de Walltogether ‘ın web sitesinde kendini kaybedebilirsin tabii. Zürafaları çok şirin bulan biri olarak buna da bayıldım.

giraffe

Klasik arabalar, çiçekler, böcekler, daha neler var neler. Birin girip bakın derim.

Share

Bir Cevap Yazın

