Bana tatlıyı sevdiren Dedeoğlu’na…

dedeoglu

şu anda yemekte olduğum bol fıstıklı, süper lezzetli, nefis fıstıklı burma kadayıfını, birazdan yiyeceğim fıstıklı dolamayı bana sevdirdiği için sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Çikolata’dan başka tatlı yemeyen beni kendine müptela etti. Durduk yere canım çeker oldu. Pangaltı ve Nişantaşı şubelerine yakınım neyse ki de bu krizi çabuk atlatabiliyorum. Yapanların eline, emeğine sağlık 🙂

Yemeyen varsa daha fazla beklemeden bir şubesine uğrasın. Nerelerde mi var? Nişantaşı, Pangaltı, Ortaköy, Sirkeci, Beyazıt ve Kuyumcukent.

Afiyet olsun.

Not: Çifte kavrulmuş lokumu da harikadır. Avustralya’ya bugüne kadar kaç paket götürüldüğününün hesabı tutulamamıştır 🙂

Share

Bana tatlıyı sevdiren Dedeoğlu’na…” üzerine 4 yorum

  1. ben de badem ezmesini, fıstık ezmesini çok seviyorum, hele ki bebekteki bademciye göre çok daha uygun fiyata lezzet de super 🙂

  2. ben de dun aksam parmaklarımı fln yedım, gullacla beraber, hergun yesek bi zararı var mı, yetkliler acıklarsa seevinirim 😛

Bir Cevap Yazın

