Gazete ve dergilerinizi nereye koyuyorsunuz?

news

Öğlende Nişantaşı Paşabahçe‘ye gittim ve nereye saldıracağımı bilemedim:) Yine herşey birbirinden şeker. İnsanın evini oradaki güzel ıvır zıvırlarla doldurası geliyor. Bu sefer favorim yukarıda görmüş olduğunuz gazetelik. Çok şık duruyor ancak içine koyacaklarınızdan daha pahallı 🙂 Beğenenler için adres burdur, durmayın tıklayın 🙂

Oradan çıkıp Muji‘ye gittim ve aynı psikolojiyi tekrar yaşadım. Çok zamanım olmadığı için birkaç şeye göz atıp çıkmam gerekti 😦 Ben de kendime çok şeker bir kalem aldım 🙂 Çıkışta tekrar uğramayı düşünüyorum.

Gazete ve dergilerinizi nereye koyuyorsunuz?” üzerine 5 yorum

  1. ben gazeteleri genelde tuvalete koyuyorum:) bugun ıvırzıvır dolanma modum var bi paşabahçeye uğrarım senin için.
    Sana burdan yorum yazmak ızdırap oluyor yahu.e-mail yaz internet sitesi yaz blah blah.olsun.dert değil.

Bir Cevap Yazın

