Polaroid’in yeri ayrıdır!

POLA_16233_12520741191_l

Orada burada çekilmiş bir sürü Polaroid fotoğrafım vardır. Neyse ki markalar tanıtımlarında Polaroid ile fotoğraf çekip hediye etmeyi tercih ediyorlar da biz de nasipleniyoruz 🙂 Ben de geçen sene kuzenimin tozlu raflara kaldırdığı Polaroid makinesini alıp madem ben de kendi fotoğraflarımı çekeyim demiştim ama malesef film bulamayınca tozlu bir rafa kaldırmıştım 😦

Bugün Haber Türk gazetesinde Heja Bozyel’in “Gülümseyin Polaroid aramıza dönüyor” başlıklı haberini görünce merakla hemen okumaya başladım. Yazıda geçtiğimiz yıl fabrikasını kapatan Polaroid’in kaybolup gitmesine göz yummak istemeyenlerin mücadelesini anlatıyor.

39 yaşındaki Avusturyalı iş adamı Florian Kaps Polaroid’in Enschede’deki fabrikasını 10 yıllığına kiralamış. Bununla birlikte Polanoid isimli web sitesini kurmuş. Bu sitenin amacı sizin de Polaroid hayranı olduğunuzu, yok olup gitmesine gönlünüzün el vermediğini paylaşmanızı ve çektiğiniz Polaroid fotoğraflarınızı paylaşmak. Destek vermek için lütfen üye olunuz 🙂

Haberde hoşuma giden bir nokta da Kaps’ın Polaroid konusundaki şu ifadesi: “Bu bir iş projesinden daha fazla anlam taşıyor. Bu, ciro yaratmayan her şeyin ölmek zorunda bırakılmasına karşı verilen bir savaş” demiş!

ip

Florian Kaps ve 11 kişiden oluşan “Impossible Project” adlı girişimlerini can-ı gönülden destekliyorum 🙂 Sizin de benim gibi düşündüğünüze inanıyorum 🙂

Share

Reklamlar

Polaroid’in yeri ayrıdır!” üzerine 5 yorum

  1. ewet kesinlikleee aklacak insanlar listesindeyim we hatta film işi bni daha da çok sevindirdiiii amazondan braya film gelmio gelse super olcak burda da yok zaten şöle avrupa ingiltere gibi bi yerlerde olan yok mudur bize koli koli film getirsinnnn:)

  2. Güzel yazı. Polanoid.net de hoşmuş. Polaroid’in güzellikleri saymakla bitmiyor. Fotoğraflara kattığı retro hava, ulaşılması güç renkler, film hissi ve o güzelim beyaz çerçevesi. Altına mavi mürekkepli kalemle yazılası güzel bir alan bırakması da cabası.

  3. arkadaşlar bana polaroid modeli gerekli 2 sene önce 600 modelini kullanıyordum. çalındı şu an tekrar polaroid makine alıcam. kullananlar tam olarak model (örnek: polaroid impulse,780.600) söylesin lütfen

  4. bende 790 kulanıyorum filmleri konyada bulunmuyor fiyatı ne kadar şimdi merak ediyorum… satıcam makinamı 5362870868 suat

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s