Vivienne Westwood Melissa Anglomania Wing!

02072009268

Şubat ayında Bread&Butter Berlin’e gittiğimde Vivienne Westwood’un Melissa için tasarladığı Anglomania Wing modeli ile tanışmış, deneme şansı da yakalamıştım. Henüz tanıtımı yapılmadığı için internet üzerinden paylaşmamam tembihlenmişti 🙂 Tabi ben elimde telefonla zırt zırt fotoğraf çekip Flickr’a yolladığım için uyarmak durumunda kalmışlardı. Ben de sözümde durdum ve paylaşmadım. Artık resmi duyurusu yapıldığına göre ben de fotoğrafımı paylaşayım dedim 🙂

Biraz iddialı bir model olsa da ayağımı içine bastığım an kanım kaynadı ve üzerine hangi giyebilirim diye düşünmeye başladım 🙂 Model 2010 ilkbahar-yaz sezonunda satışa sunulacak. Bekleyiniz 🙂

Renklerini kendisini daha yakından görmek için buraya tıklayabilirisiniz.

Share

Vivienne Westwood Melissa Anglomania Wing!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

