Suretler: Fikir iyi, film kötü

surrogates

Geçtiğimiz pazar günü Bruce Willis’ in Suretler (Surrogates) filmini izlemeye gittik. Daha önce fragmanını izlemiş, bu film kaçmaz demiştim. Ama gelin görün ki film fikir kadar iyi değildi.

Konu şuydu: Şöyle benim bir robotum olsa, o gezse takılsa ben oturduğum yerden onu idare etsem. Buraya kadar güzel. Herkes kendi “suretini” seçiyor, Second Life gibi. Tek farkı o suret gerçek hayatta senin yaptığın (işe gitmek, gezmek, sinemaya gitmek vs) ve yapmaya cesaret edemeyeceğin (dağcılık, paraşütle atlama vs) şeyleri yapabiliyor. Buraya kadar her şey güzel.

Filmde beğenmediğim noktalara gelince, vurdulu kırdılı sahneler vardı ancak görsel efekt anlamında çok zayıftı. Macera, nefes kesme durumu desen yok. Ne anladım ben bu işten. Bir de demişler ki duygusallık olsun aşk olsun. O da bir zerre bile içimize dokunmadı.

Evde televizyon karşısında otururken hiçbir şey yok diye izlenebilir ama sinemaya gidince insanın beklentisi artıyor tabii.

Filmi izleyenlere geçmiş olsun demekten başka söyleyecek birşeyim yok. Olmamış diyorum.

Share

Suretler: Fikir iyi, film kötü” üzerine 4 yorum

  1. BEnde gitmiş bulunmaktayım. konu bence de çok güzel işlenmiş fakat gelişme ve sonuç tırt umduğum gibi çıkmadı anlıyıcağın. Ben olsam kadını durumunu daha vurgulardım. yatalak yapardım kadını “aha” etkisi yaratırdım. Dediğin gibi görsel anlamda hiç birşey yok bilim kurgu olmasına rağmen. ben bu filmi türkiyede dolapdereden aldığım mankenlerle çekerdim daha ucuza çıkardı 😀 ee tabi adamların kriz filmi anca bu kadar . 😀

  2. Azizcim ben de kadın yatalak diye düşünmüştüm. Dediğin gibi daha etkili olabilirdi öyle olsa. Bir de şu var. Herşeyi hissediyor güya suretler ama acıyı hissetmiyor. O nasıl oluyor? 🙂

  3. evet ya orası sacma mesela kendını carptırıyomusun dıyo onu hıssedıyo da acıyı nasıl hıssetmıyo acı var mı acı dıyo reha muhtar kulakları cınlıyodur bruce un 😀

Bir Cevap Yazın

