Ekim ayı programı belli: Otto Santral’deyiz.

otto

Otto Santral’in yolunu tutacağımız günler geldi çattı. Havalar soğuyor diye üzülmeye başlamışken Otto Santral’de de hareketli haftasonlarının başlayacağı haberi yüzümü güldürmeye yetti de arttı 🙂 Ekim ayı boyunca haftasonları adres belli: Önce Asmalı sonra Otto Santral.

Konser furyası 10 Ekim Cumartesi akşamı Zoot Woman ile başlıyor. Arkadaşlarla toplanıp gitmek için müthiş bir fırsat. Kendime not: Sakın kaçırma.

Derken sıra gelir Bedük‘e. Kaç kere Bedük’ü dinlemeye – izlemeye gittiğimi hatırlamıyorum bile. Ama listedeki adını görünce “Aaa Bedüüük” diyorsam hala, 16 Ekim Cuma günü nerede olacağımı söylememe gerek yok – diyecektim ki gözüme ilişen pasaportum haftaya Las Vegas’ta olacağımı hatırlattı bana. Bu sefer kaçıracağım anlaşılan Bedük’ü.

Sonraki hafta burada olduğuma göre FG’nin Godskitchen Urban Wave partisiyle kaldığım yerden devam edebilirim 🙂 Gecenin ev sahipliğini FG 93.7 DJ’lerinden Uhr yapıyor. Eğlence garantisi var, tarafımdan tescillendi ve onaylandı 🙂

Ekim ayı kapanışını 31 Ekim Cumartesi akşamı yapan Digitalism için yollara düşeceğiz anlaşılan.

Bu ay ne yapsak, nereye gitsek derdi kalmadı. Oh rahatladım 🙂

Otto Santral’de olan bitenleri takip etmek için: Web sitesi, Twitter,  Facebook, MySpace.

Share

Ekim ayı programı belli: Otto Santral’deyiz.” üzerine 2 yorum

  1. 24 ekim akşamı kimseye söz vermezseniz ii olur burcu hnm ve beyi ercan :)) lazımsınız bana çok gizli bir plan içerisindeyim :):):)

Bir Cevap Yazın

