Bilstore’dan Otto’ya!

bilstore

Bilstore Card sahipleri artık Otto’larda takılırken giydikleri markalarla değil kartlarıyla da farklarını ortaya koyacaklar. Asmalımescit’teki Otto’larda öğle ve akşam yemeklerinde %10, Otto Santral’de Otto’nun düzenlediği konser biletlerinde ise  %20 indirim var.

Bu tarz işbirliklerinin devamını diliyoruz 🙂

Bilstore’dan Otto’ya!” üzerine 4 yorum

  1. selam burcu. çok güzel bi blog yazıyosun tebrik ederim. ben de yazmak istiyorum ama çok üşeniyorum :// takip etmekteyim şu sıralar sadece herkesi… Duyurun için de teşekkürler. Mağaza kartını anneme gömlek alırken kullandım yarısına yakını puan olarak yüklediler geri, şaşırdım. ama dışarda ne işe yaradığını pek bilmiyodum. Zoot Woman’dan sonra zaten Otto’ya daha sık gidiceim kesin bu baya iyi oldu benim için de :)) Erenköy’e de açmışlar galiba ama gidemedim ben.

  2. Çok teşekkürler Ceren, güzel yorumların beni çok mutlu etti 🙂 Evet Erenköy’de de açıldı Bilstore. Sen de üşenme bence yazmaya başla, devamı gelir 🙂 Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

