Fashionable İstanbul defileleri #fashionableistanbul

vw

Bu haftasonu güzel İstanbul’umuzdan bir moda rüzgarı esti geçti. Birbirinden ünlü modacıların defilelerini ve röportajlarını CNN Türk’ten canlı olarak izleme şansı yakaladık. Canımız ikoncanımız Eda Taşpınar sağolsun elinde mikrafonla kuliste fink attı. Bakalım yeni koleksiyonunu kimden esinlenerek ortaya çıkarak bu sefer 🙂

Bu defilelerden şüphesiz beni en çok heyecanlandıran Vivienne Westwood oldu. blogumu düzenli takip edenler “Eee yetti be!” diyebilirler. Yok yok demezsiniz, siz de Westwood manyağısınız değil mi 🙂

Aman da ben kaçırdım, izleyemedim, nasıldı acaba diyorsanız şu linkteki sayfada sağ üstte “Fashion Shows” ikonunu tıklayıp videolara göz atabilirsiniz. Renk renk Melissa + Vivienne Westwood Anglomania Wing pabuçlarına hayran olduysanız azcık daha bekleminizi tavsiye edeceğim. Önümüzdeki yaz raflarda yerlerini alacaklar 🙂

Minik bir eleştiride bulunmak istiyorum. Defilelere ait güncel fotoğraf bulamadım. Bir dahaki sefere bu konuda hassas olunmasını, “Yoo biz fotoğraf yüklemiştik” durumu var ise de daha bulunabilir bir yere konmasını temenni ediyorum 🙂

Edit: Twitter’dan Zelfist fotoğraflara ulaşabileceğim kaynak bilgisi verdi. Şuraya tıklayabilirsiniz 🙂 Etkinlik sahiplerine duyurulur 🙂

Bir Cevap Yazın

