This is Michael Jackson, This is it!

michael-jackson-this-is-it-poster

Uzun zamandır beklediğim, Michael Jackson’ın gerçekleştiremediği son turnesinin filmini bu gece izledim. “This is it” baştan sona Pop’un Kralı’nın başarısını, azmini, işine, ekibine ve herşeyden önce dinleyicisine / izleyicisine olan saygısını anlatıyor. Dünyaca tanınmak, yıllara meydan okumak, milyonları peşinden sürüklemek, idol olmak, skandallara karışmak, yok edilmeye istenmek, tepki toplamak, dışlanmak… Geriye kalan şarkılarının ardında iç burkan bir hayat. Filmi izlerken kafamdan bir dolu şey geçti. Aslında bizim gibi insan olduğunu unuttuğumuz hayatlar yaşıyor insanlar dedim. Herşeyin bir bedeli olmalı mı dedim.

Ama en çok Michael Jackson’ı tanıyan jenerasyondan olduğum için şanslı olduğumu düşündüm. Sonundan, ucundan yakaladım en parlak dönemini. Şarkılarını dinlerken ayna karşısında dansını taklit etmeye çalıştığım zamanları hatırladım. Şarkılarını kimbilir kaçıncı kere dinledim bu filmle birlikte.

Üreten bir insanın göçüp gitmesi ne acı. Huzur içinde yat MJ.

This is Michael Jackson, This is it!” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

