Tatilde sinemaya gitmek isteyenlere uyarı!

Şimdi tatil diye, yapacak çok şey var diye sinemaya gitmek isteyenlere minik bir uyarıda bulunmak zorundayım. Haftaiçi Ezel Akay’ın yönetmenliğini yaptığı Yedi Kocalı Hüzrmüz‘e gitmiş bulunduk. Ezel Akay’ın Neredesin Firuze ve Hacivat ile Karagöz filmlerini beğendiğim için bu filmini de görmek istedim. Üstelik masalsı tadının hoşuma gideceğine inandım. Safmışım :p

Şunu belirtmek gerekir ki çok güzel bir set hazırlamışlar. O evler çok şekerdi. Nurgül Yeşilçay’a bayılırım ama abartılı oyunculuk resmen gözümü ve kulaklarımı yordu. Masalsı tadı vermek için böyle yaptılar tabii ki ama bence olmamış. Nurgül’ün güzelliği olmasa filmin yarısında sıkılıp çıkılabilinirdi 🙂

Tabii bu sadece benim fikrim. Karar sizin 🙂

Tatilde sinemaya gitmek isteyenlere uyarı!” üzerine 6 yorum

    1. Önceki filmlerini çok beğendiğim için ben fazla beklentiye girdim sanırım. Salonda eğlenen de çoktu aslında 🙂

  1. “çıkılabilinirdi” sırf şu kelimeden bile daraltım ha. ezel akay ın filmlerini pek beğenmem neredesin firuze hariç. bana hep aşırı abartılı gelmiştir ayrıca nurgül yeşilçayın oyunculuğu çok zorlama geliyor.

  2. ben çok eğlendim halbuki filmden, hatta son zamanlarda gittiğim en eğlenceli filmlerden biriydi.. zaten Ezel Akay da gülelim eğlenelim diye yaptık demiş o gözle bakınca iyi gidiyor

Bir Cevap Yazın

