Alice Harikalar Diyarında geldi bile :)

Vogue’un Türkiye’ye gelmesinden bile beni daha çok heyecanlandırdan Alice Harikalar Diyarı’nda nihayet çooook yakınımızda. Cuma’yı iple miple ne varsa onunla çekiyorum. Hem de 3D izleme şansımız olacak. Daha ne olsun 🙂
 
Alice Harikalar Diyarı’nda tutkum zaten aşikar. Bloga adımı vermesinin yanı sıra tezime bile konu olmuştu. Mükemmel bir eser. Üstelik şimdi Tim Burton’un yorumuyla beyaz perdede. Ayyy yazdıkça heyecanlanıyorum 🙂
 
İzledikten sonra izlenimlerimi paylaşacağım.
 
Not: Cinecity mailing yapmış 3D sadece bizde diye. Yok öyle birşey değil mi?
Alice Harikalar Diyarında geldi bile :)” üzerine 8 yorum

  1. dün eyyvah eyvah ı izlerken fragmanında 3d sinden bahsettiler. Standart fragman mı bilemeyeceğim.
    Sinema AFM idi.

      1. valla bir bu filmi bir de Dr. Parnassus u IMAX da izlemek isterim açıkçası.

  2. Bu filmin IMAX de gösterime gireceğine eminmisiniz?Ben sitesinden programına bakıyorum sürekli gelecek program boş gözüküyor.

    Benim de IMAX de seyretme gibi bir programım var ama sanırım arz-talep mevzuundan ötürü kar getirmeyeceğini düşündüklerinden gösterime koymayacaklar.Telefon etmedim ama kesin bir bilgisi olan burada paylaşırsa merak eden öğrenmiş olur.

    1. Malesef bilgim yok ama ilgi görmeyeceğini düşündüklerini sanmıyorum. Biletimi henüz almadım. Birşey öğrenirsem paylasırım 🙂

    1. 3D heryerde yok. Ben filme masalın kendisi için gitmiştim. O yüzden beğenmedim. Ama amaç animasyon izlemekse durum değişebilir. O açıdan beğenenler var tabii.

Bir Cevap Yazın

