Parantez Bistro’dan ücretsiz Mojitoooo!

Parantez’den gelen mail üzerine “Ne uzun zaman oldu, gelmiyorsun hayırsız” gibi bir mesaj göreceğimi düşündüm. Zira gerçekten de en son ne zaman gittiğimi hatırlamıyorum. Ama yokluğum farkedilmemiş olmalı ki mailin içeriği o değildi 🙂

Bir yarışma başlatmışlar. En güzel fotoğrafı Facebook grubunda paylaşana Mojito hediye vereceklermiş. Taş atıp kolun yorulmayacak, üstelik Mojito kazanacakın. İlgilenenler hiç beklemesin.

Not: Foto 2 yıl önce Parantez’de çekilen bir fotomuz. Dilek ve Umut’la iş çıkışı gidip kahkahalı ve eğlenceli bir akşam geçirmiştik. Mail gelince fotoğrafa baktım, blogda o zaman yazdıklarımızı okudum. Hey gidi gençlik diye de güldük kendimize. Benim akça pakça poğaça gibi suratım varmış. Umut desen toy delikanlı. Dilek ise her zamanki formunda.

Anılar… anılar…

Parantez Bistro’dan ücretsiz Mojitoooo!” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

