Alice bir garip diyarlarda!

Şu masalların çocuklar için olmadığını, altında neler neler yattığını anlamadılar gitti.

Filmde makyajlar ve kotümler çok güzeldi. Zaten filmle ilgili büyük beklentilere girmeme de neden olan buydu. Herşey iyi hoştu da film sıradan bir macera animasyonunun ötesine geçemedi. Nerde o ironiler, nerde o Alice’in saf saf lafları, hayvancıkların onu tiye alan kıvrak cümleleri.

Olmadı Tim Burton.

Aslında çocuk filmi diyorum da çocuklar da korkar, izlemeyez filmi. E peki bu filmi kim izleyip beğenecek? Hiç tavsiye etmiyorum. Zaman kaybı!

Alice bir garip diyarlarda!” üzerine 11 yorum

  1. 13 lira param cebimde kaldı desene, özkan da beğenmemiş. Bekleyeyim de paramı başka filme harcayayım. Ya bu yüksek fiyatlar ile insan kötü filmden çıkınca acıyor.

  2. Hmmm, sağolasın, sen diyorsan öyledir. Blogunun adı ve tez konunun olması Alice’in dünyasına ne kadar yakın olduğunu gösteriyor.

  3. Belki 3D ile görsel bişeyler olabilir,normal izledim ben ama Johnny Depp’i duydugumda ve Tim Burton’la dusununce cok daha iyisini bekliyorduk…Ama yine de masal Tim Burton’un isi 🙂

    1. Masalı bozmuş. Bu masal sıradan bir masal değildi. Tim Burton beni hayal kırıklığına uğrattı. Beni ve pek çok kişiyi.

  4. Alice in Wonderland oldukça vasat:
    Konu, kitaptaki keşif duygusu yerine romantik edebiyata özgü iyi-kötü; kazanan-kaybeden vb. üzerinden geliştirilmiş; kitpta kişilikli, zeki ve bazen absürde varan yan karakterler ve dialoglar filmde dekora ve boş muhabbete dönmüş; Tim Burton’a özgü ironi anlayışı eksik. Salt bir film olarak bile kısır bir yapıda ama estetiği yüksek.

  5. Sipsim ben senle aynı fikirde değilim. Filmden cıkınca soylediğim tek şey şuydu “KUSURSUZ” Masallar anonimdir haklısın ama Tim Burton gibi panayır zihinli bir yonetmen masalı kendine göre yorumlamalıydı.Ben de olsam öyle yapardım.Bu bir yorumdur.Bakış açısıdır.Masalı izlemeye mi yoksa Tim Burton’un kıvrak zekasıyla yeniden inşa edilmiş bir kurguya şahid olmaya mı gitmeliydi?Bence ikincisi.Ayrıca Tim Burton film esnasında çokvurucu bir detay veriyor.”You’ve lost your muchness”.Burada masalı değiştirmeseydi kendi çokçuluğunu kaybedebilirdi bence.Bu filmle ilgili tek eleştirim 3D olarak original alt yazılı salon bulmayışım.Bulursam bir de öyle izleyeceğim.Hatta belki bir kaç kez daha.
    Sevgiler,görüşmek üzere.

    1. Haklısın mişelam ama Tim efendi çok da fazla yorumunu katmamış sanki. Çok düz geldi bana. Türkçe izledim, ondan mı dersin?

Bir Cevap Yazın

