Çorap delileri

Çorap çorap diye az meşgul etmedim blogumun sayfalarını. Bu nedenledir ki Çorap Delisi de ilgi alanımda bir süredir. Başladığından bu yana takip ediyorum Çorap Delisi’ni. Bir türlü yazmaya fırsat bulamadım. Geç olsun güç olmasın diyerek yazmaya başladım.

Artık duymayan kalmamıştır muhtemelen. 1 siyah elbiseyi 180 gün farklı çorap kombinasyonlarıyla giyecek. Bugün 42. gününde ve gayet iyi gidiyor. Bir çorap delisi olarak ilgiyle takip ediyorum.

Çorap Delis’ine Twitter’da şuradan ulaşabilirsiniz.

Çorap delileri” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

