Kıskanılmayan kadın Burcu Esmersoy markafoni’ye poz verdi

Kıskançlık göreceli bir kavram olsa da kızların – en azından benim çevremdekilerin – ortak buluştuğumuz bir nokta var ki o da hak edeni kıskanmamak. Konu güzellikse Burcu Esmersoy’u beğenmeyip kulp bulmak, kıskanmak çok ayıp mesela 🙂

Gelelim postun konusuna. markafoni 8 Haziran’da satışa sunulacak ürünlerin modeli olarak Burcu Esmersoy’u seçmiş. Bu da şu demek oluyor ki yarın satılacak modelleri Burcu’nun üzerinde görüp “Heh işte bende de böyle durur kesin” diyerek alacağız 🙂

Konudan haberdar birisi olarak çekimden haberdar olmamam beni üzdi ve sitemlerimi kendilerine bizzat ilettim 🙂 Artık başka çekimlere inşallah diyelim ve sizi kamera arkası çekimleriyle başbaşa bırakıyorum.

Not: Bu yazıyı okumadan sadece videoyu defalarca izleyen arkadaşlara benden selam olsun 🙂

Kaynak

Kıskanılmayan kadın Burcu Esmersoy markafoni’ye poz verdi” üzerine 4 yorum

  1. B kusura bakma ama yazıyı okumadan video’da izlenirmiş hani arkadasların hakkını yemeyelim…

    Ben özellikle dans figürlerini begendim, iyi bir edit ile buyuk ekmek cıkar…

Bir Cevap Yazın

