Parfüm tasarlasan adı ne olurdu?

Şuncağız blogda kimbilir kaç kere şu sanatçının ismiyle çıkan parfüm gibi yazılarım olmuştur. Daha dün Jennifer dedim, bugün de Katy Perry diyorum. Sevgili Katy meyveli kokulardan oluşan bir parfüm tasarlamış. Parfümün ismi de Purr’müş ki bu nedenle de şişesi kedi şeklinde olacakmış falan filan…

Ben de düşündüm acaba benim parfümüm olsa adı ne olurdu? Burcu zaten güzel koku demek. Öyle mi kalsa acaba? Yoksa Burcuk filan mı olsa :p Biri de gelse de bana parfüm tasarlar mısın dese bari 🙂

Pekiiii senin parfümünün ismi ne olurdu?

Parfüm tasarlasan adı ne olurdu?” üzerine 4 yorum

  1. Aksamlari ozenle giyilsin diye 🙂 Hatta sise tasarimini da hemen anlatiyim, bir inci kolye, incileri buyuk buyuk, her biri aslinda birkac fis’lik atomizerli parfum sisecikleri. ‘PM by Sena’ da olabilir bak. Ay sevdim ben bu parfum dusunme isini 🙂

Bir Cevap Yazın

