Çeşme – Ilıca – Alaçatı hattı

Bu sene yine geleneği bozmadık ve kendimizi Ege’ye attık. Bol gezmeli, bol dinlenmeli bir tatil geçirdik. Çok detaya girmeden ve yaz bitmeden o tarafa yolu düşenlerin de işine yarayacak notlarımı aktarayım dedim.

Konaklama: Kesinlikle Ala Otel. Çok şık ve her detayı ince düşünülmüş bir butik otel. Ulaşımı da rahat.

Kahvaltı mekanları:

Maria’nın Bahçesi: (sıcaktı ama lezzetliydi, gerçi sucuğu en son getirdiler ve garson da sona bıraktım dedi… anlamadık 🙂 ), Demlik: (eski adıyla Alaçat. Eski tadı yok gibi ama güzel, ferah), Orta Kahve (Alaçatı’nın göbeğinde, küçük, güzel bir yer. Kahvaltıdan sonra beyler kahvelerini yudumlarken hanımların takıdır şudur budur peşinde koşabilmesi de ayrı bir güzel 🙂 ), Çeşme tarafında Bizim Ev: (diğer yerlerden farklı bir konsepti var ama kahvaltı nefisss)

Beachler:

Babylon Aya Yorgi: Yeni yerini malesef sevemedim. O eski ferahlık kalmamış, Sole Mare gibi tıkış tıkış olmuş. Düşük puan verdik. Kum Beach: En favori mekanlarımızdandı. Ferah, denizi biraz soğuk ama güzel, kavunlu frozen harika, Happy Hour’ları karlı, tiktak oynamaya elverişli. Bu sene voleybol maçı da yaptık peşinden magazincilerin koştuğu bir jönümüzle ammma ismini açıklamamızı istemedi malesef 🙂 Shayna: Sığ deniz sevmeyenler için güzel ama sanırım bana daha ferah yerler gerekiyor 🙂 Midye dolmaları lezzetli olmakla beraber içki servisi çoook yavaştı. Ve Public: Son gün giderek ne büyük hata etmişiz. Deniz harika, müzikler güzel. Bayıldık bayıldık. Bir daha gidince tek gideceğim Beachler Kum Beach ve Public olacak. Ridersın namını çok duyduk da gittik, gördük, sevmedik. Gece gidilecek bir yerdir burası diye not ettik. Son olarak Aquadan bahsedelim. Aaaah o güzelim Aqua. Yeni yerinde bir villanın bahçesi izlenimini veriyor. Güzel olmasına güzel ama nerde o güneşin batışı eşliğinde sıcak sularda kavunlu dondurma yemeler… Sevdik de bağrımıza basamadık.

Akşam yemeği öncesi atıştırmalık:

Midyeci İbrahim: Çeşme merkezde, mutlaka deneyiniz. Ve tabiiiii Ilıca’da Kumrucu Şevki

Akşam yemeği:

Dalyan’da Cavit‘te balığın yerini hiçbirşey tutamaz. Mezeler ve balıklar harikaydı. Apropo yıllardır mutlaka gittiğimiz restoranlardan. Ilıca’da harika manzarası ve muhteşem yemekleriyle en gidilesi yerlerden. Özellikle romantik takılmak isteyenler için birebir. Öte yandan Çeşme’ye ayrı bir hava katan Çeşme Marina’da Wineway, geçiştirmelik ve lezzetli birşeyler için Ilıca’da Dost Pide diyoruz ve yemek mevzusunu da kapatıyoruz.

Kısa mısa derken epey uzun bir yazı oldu. Sabredip okuyana teşekkürler 🙂 Öptüm…