Techno Parade senin neyine!

Paris sokaklarında avare dolaşırken müzikli coşkulu bir kalabalığa denk gelince akıntıya kapılıp bir süre beraber yürüdüm. Meğer Techno Parade varmış. Baktım ki millet çok eğleniyor aldım elime telefonu çat çut resim çekmeye başladım. Blog için bir sürü güzel kare yakaladım. Eğlenen insanlar, enterean kostümlü eğlenen insanlar, otobüs tepelerine oralara buralara tırmanmış eğlenen insanlar ve eğlenip eğlenip sağda solda sızmış insanlardan oluşan güzel bir albümüm olacaktı kiiiiiii…

Bir grup delikanlı gelip elimden telefonu kaptı.  Telefonumu verin dememle beraber kendimi yerde buldum. Sonuç: patlak dudak, mor diz ve gözyaşları. Neyime güvendim, o cesareti nerden buldum bilmiyorum.

Seyahat sigortası da sağolsun hiiiiiç ilgilenmedi. Kendi başımızın çaresine bakmak zorunda kalmak bir yana, yolda duran bir taksi olmadığı için sakat dizimle sağda solda yürümem de cabası.

Tam da bu sefer Paris’i sevdim derken son cümlem: Paris mi amannnnnn!

Techno Parade senin neyine!” üzerine 3 yorum

  1. Geçmiş olsun. Gerçi “delikanlı” kelimesini haketmemişler. Benzer bir film izlemiştim (ismini hatırlamıyorum); Türkiye, İspanya, Almanya, Fransa vardı sanırım. Farklı hayatların farklı yerlerdeki hırsızlık hikayesi. Bir tanesi kasten eşyalarını çaldırmış gibi gösterirken ( Türkiye’de yapan sahtekar turiste, sigorta için istediği belge verilmişti. ), diğer bölgelerde cidden başına böyle bir iş gelen adam sonuca ulaşamamış kaybettikleriyle kalmıştı.. vs.. Her yerde olabiliyor, artık bu zamanda daha da dikkat etmemiz gerekiyor, güven giderek azalıyor, herkesin hayatı değişiyor.

    Tekrar geçmiş olsun; (her ne kadar yeteri kadar ciddiyse de) daha ciddi bir şey olmamış neyse ki.

      1. Konuyu tekrar hatırlatmak hoş olmasa da, önceki yazımı tamamlaması için, bahsettiğim fakat daha önce ismi aklıma gelmeyen film: 2005 yapımı “One Day in Europe”.

Bir Cevap Yazın

