Natalie Portman vs Burcu Kaptan

Birkaç ay önce Natalie Portman’ın Dior ile el sıkıştığını yazmıştım. Parfüm belli olmuş onu da söyleyeyim dedim: Miss Dior Cherie.

Şu parfümün balonlu ilanına bayılıp almaya karar vermiştim lakin kokusunu malesef beğenmedim. Ve her seferinde yine de koklayıp belki bu sefer hoşuma gider diyerek saçma sapan hareketler sergiliyorum. Bu inat ve ısrar nedendir bilmiyorum. Bu azimle Natalie yerine beni parfümün yüzü yapsalarmış bence. Şaka değil :p

Natalie Portman vs Burcu Kaptan” üzerine 2 yorum

    1. Tatlı kokuları severim aslında. Victor Rolf Flower Bomb kullanıyorum ve çok seviyorum. Nedense Dior beni çekmedi 🙂

Bir Cevap Yazın

