Victoria’s Secret’a Anadolu delikanlılarından büyük ilgi

Geçen hafta markafoni 4 gün boyunca Victoria’s Secret kampanyası yaptı. Tabii ürünler ilk dakikalarda tükendiği için sadece “A ne güzelmiş” demekle yetindim. Hatta markafoni ile birlikte çalışmak demek, ürünleri tükenmeden alabilmek anlamına gelmiyor diye de sitemlerimi belirtmiştim 🙂

Sonradan öğrendik ki sexy Victoria’s Secret iç çamaşırlarına Anadolu’dan ilgi büyükmüş, özellikle de genç erkekler tarafından çok sayıda ürün alınmış. Bu alevli ateşli istatistik karşısında insan gülümsemeden edemiyor. Neden? Çünkü içimiz fesat 🙂

Victoria’s Secret’a Anadolu delikanlılarından büyük ilgi” üzerine 4 yorum

  1. Buram buram elitizm ve aşağılama kokan bu postun karşısında ben de sana gülümsemeden duramıyorum burcucum. Neden mi? Çünkü victoryassikrit denen nane sadece biz şeerli, eğitimli kısaca A+ tabakaya hitap ediyor, bizden başkası alırsa “ihihihi ne komik”

    Böyle göründüğünü düşünüyorum. Çünkü içim fesat.

    ps. Arada styleboom okusana? İçeriğiniz, kullandığınız görsellere kadar benzerlik gösteriyor. Çünkü aynı kaynaktan besleniyorsunuz. Ama arada ufak bir fark var. Tone of voice! O hatunun da egosu yüksek ama bastıyor, kimseyi senin mesleğin gereği yaptığın gibi gruplara ayırmıyor.

    1. Sevgili birisi,

      Öncelikle buram buram elitizim koktuğu konusunda size katılmıyorum. Markası fark etmez, kadın iç çamaşırını erkekler daha çok alıyorsa bu bence ilginçtir. Yazıda da dediğim gibi Anadolu’daki erkekler çok sayıda almış. Burada önemli nokta erkek olması, İstanbul’dan alanların da çoğunluğu erkek olsaydı onu da yazardım. Ama siz en baştan ön yargıyla yakklaştığınız için sadece istediğiniz kısmı almışsınız. Evet bu durumda sizin de içiniz fesat diyebiliriz.

      Yine de yorumlarınız için teşekkür ederim. Gözünüzde yarattığım algı aslında hiç istemediğim ve bana uymayan birşey. Diğer yazılarımı da okusaydınız bunu anlardınız.

      Sevgiler,
      Burcu

  2. tesadufen gordugum bu yaziya bi erkek (urfali) olarak yorum yapmadan duramadim. Nasil oluyorda VS A+ elit kitleye hitap eden bir marka oluyor anlamadim. Bir kactane milyon dolarlik model uretiyorlar ama sattiklari 40-50$ lik modeller. Bence VS ic camasirinin zarasi. Bir erkek olarakda tercihim her zaman agent provacateur modellerinden yanadir. Ayrica ic camasirinin iyi bir hediye oldugunu dusunuyorum anadolu erkekleri belki kiz arkadaslarina almislardir. Boylece kizlardan cok erkeklere faydasi dokunmustur. Tabular ulkesinde yasiyoruz unutmayin.

    1. İşte arkadaş kafasında öyle bir sınıflandırma yapıp benim yazdıklarına pay biçmiş nasıl olduysa. Ben de erkekler kendilerine alıyorlar demedim, kız arkadaşlarına eşlerine alıyorlar dedim 🙂 Buncağız yazı nerelere geldi. Ön yargılardan kurtulsak da rahat rahat geçinsek olmaz mı? 🙂

Bir Cevap Yazın

