Bu Barbie’lerin koleksiyonunu yapabilirim

Haberlerini okumuştum da ilk defa canlı olarak gördüm. Yeğenime hediye almak için girdiğim oyuncak mağazasında onca süslü püslü şeyin arasında gördüm ve bayıldım. Gerçekten koleksiyonunu yapabilirim 🙂

Görsel kaynak

Bu Barbie’lerin koleksiyonunu yapabilirim” üzerine 4 yorum

  1. çok sevdım bendeee koleksıyon fikri iiymiş:D
    blogum daha cok yenı kendı tasarımlarımı yayınlıyorm senıde blogumda gorusem sevnrm .. sevgiler:D

  2. Hayatımda ilk defa bu kadar güzel Barbie’ler ile karşılaştım sanırım, küçüklüğümde bana Barbie’den illallah gelmişti ama şu kapkara olanı görünce hemen aldım ve devamı kısa bir süre içinde geldi. Şu an tek eksiğim resimde en sağdan bir önceki sarışın, şu sıralar onu aramakla meşgulüm :/

Bir Cevap Yazın

