Absürd komiktir: Roma’ya sevgilerle

Benim için sonbahar sinema mevsiminin açılışı demek. Yağmurlu havada sinemaya gitmekten güzel ne olabilir ki? Woody Allen filmleri de sonbahara çok yakışır. Sıcacık sohbetli, güzel şehirli, güzel kadınlı, yakışıklı adamlı, abdürd, komik sahnelerle dolu romantik komedi tadında 🙂

Her filme gidişimden önce yaptığım gibi film kaç puan almış diye IMDB’ye baktım: 6.5 hmmmm. Yok ya giderim ben bu filme dedim. Pişman da olmadım,bilakis çok memnun oldum. Gayet akıcı ve neşeli bir film izledim. Şöhretle, değerlerle, ilişkilerle, hayat tecrübeleriyle dalga geçen, hayatını bu kavramlar üzerine kurmuş insanların çırpınışlarını komik bir dille anlatan, bana göre muhteşem bir film. İzlemeyenlere, puanlara bakıp vazgeçenlere kesinlikle tavsiye ederim. Sinemadan yüzünüzde gülümseme ile ayrılacaksınız.

İyi seyirler 🙂

Bir Yanıt Bırakın

